Thursday, May 23, 2013

Four

Wątek modowy
Chociaż słownik nie ogarnia słowa 'modowy' spokojnie mogę wam wytłumaczyć o co chodzi. Moja ciocia jest jedną z bardziej znanych stylistek. Ubiera parę sław i promuje modelki (jakie one są chudziutkie!), a ja jakoś dziedzicząc po mamie uwielbienie do ubrań i stylizacji próbuję swoich sił. Nieczęsto, lecz co jakiś czas będą się pojawiały również właśnie moje, osobiste sesje (te większe i mniejsze). Nie nadaję się do bloga szafiarskiego, ponieważ wszystko co robię jest dość nieregularne, a do np. Maffashion mi daleko. Poza świetnymi romansami, książkami jeździeckimi i  słownikami, można u mnie znaleźć również parę naprawdę dobrych 'poradników' modowych. Okey, nie używam poradników, lecz zwyczajnie nie wiem jak to określić. Moda się zmienia, jednak podstawowe zasady, które panują wśród stylistów, projektantów, modelek oraz bardziej znanych marek są naprawdę ważne i zawsze trwałe, ale o tym innym razem. 
Co do tych zdjęć niżej... nie podobają mi się zwyczajnie, może to pierwsze jest całkiem dobre, lecz reszta źle wybrana i przerobiona. Szkoda, że nie otrzymałam od dziewczyny całej sesji, bo mogłabym sama coś zdziałać w tej sprawie. 










3 comments:

  1. nie podobają mi się zdjęcia. fajnie, że pochwaliłaś się ciocią stylistką i znalazłam literówkę, pisz ostrożniej.

    ReplyDelete
  2. *pjona* zdjęcia są o k r o p n e #muah. Cóż, cóż jest się czym chwalić :D ma spore wpływy i dziękuję za poświęcenie mi uwagi drogi anonimku w 'starszej' notce, bo w ostatniej nie było się do czego przyczepić.
    LOVE YA ;*

    ReplyDelete