Tuesday, May 28, 2013

Six


Naprawdę chcę dodać wszystkie wcześniej powstałe rysunki, których mam niestety tylko zdjęcia, a potrzebuję na to jeszcze przynajmniej 2 notek. Jakość jednym słowem ch*jowa. Wszystko na razie powinno się pojawiać co ok. 2 dni. Myślę że to dość dobra opcja, ponieważ będę mogła pisać na bieżąco jak i pokazać wam wszystko. Zastanawiam się nad dodawaniem czasami ( czyt. baaaaardzo rzadko ) jakiś krótkich one shotów, które powinny oczyffiście pasować do tematów.
Yey, tym 'oczyffiście' przypomniał mi się jeden z emo blogów. Za nic nie pamiętam jego nazwy ( nienawidziłam tego), jednak u dziewczyn z mojej klasy wywoływał niemałe fazy (?), coś w tym stylu. Zawsze rozśmieszały mnie ich reakcje, były takie proste i przewidywalne... A z drugiej strony nauczyła mnie tego Olvia, by 'lekko podchodzić do życia'.

~ Evan Peters

~ tattoo 

~ omomom babeczkę? 

8 comments:

  1. Imponujący styl rysowania w pierwszej pracy. Ciekawe i bardzo dobre. Zapraszam na mój dopiero powstały blog z twórczością http://artkrzywda.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  2. hah, ostatnie, jakie 'pomysłowe' :)
    piękne te dwa pierwsze obrazki :3
    masz talent :)
    best-frieend.blogspot.com zapraszam.

    ReplyDelete
  3. Świetny pomysł na ostatni rysunek, babeczki mnie zaskoczyły.
    Pierwszy bardzo ładny ale drugi po prostu niesamowity, te tatuaże, złożone dłonie (jak dla mnie czarna magia) Super!

    ReplyDelete
  4. zgodzę się z osobą wyżej, bardzo ciekawa pierwsza praca. włosy po prostu brak słów by opisać. mogę wiedzieć jakimi kredkami się posługujesz?

    ReplyDelete
  5. Tak jak chyba wszyscy już napisali tak i ja się przyłączę, że pierwsza praca jest niesamowita :D Kolory, których użyłaś do włosów niby wszystkie inne, a jednak w połączeniu dają super efekt :] Druga praca mroczna, ale ma swój urok z tymi tatuażami, dłońmi złączonymi i nieco upiornymi oczami O.O A co do konika ;P strasznie pocieszny :D :D :D

    ReplyDelete
  6. Rysunki są wspaniałe, techniką jaką się posługujesz przy rysowaniu jest przepiękna, również interesuję się sztuk, tak przy okazji;)
    Zapraszam również na mojego bloga, dopiero co go założyłam i byłoby mi bardzo miło gdyby ktoś go odwiedził♥
    +obserwuję:3
    http://sweett-and-saltyy.blogspot.se/

    ReplyDelete
  7. Pierwszy rysunek fantastyczny, oby więcej takich :D

    ReplyDelete
  8. Masz ciekawy styl. Bardzo podoba mi się ten portret.
    Hmm... ten konik. Obrzydziłaś mi babeczki!
    Pozdrawiam ;)

    ReplyDelete